RAHSIA HEBAT MENJAMIN DANA PENDIDIKAN ANAK

DAFTAR TUISYEN

PERKHIDMATAN GURU HOME TUITION BAGI SEMUA PERINGKAT (UPSR, PMR, SPM & DIPLOMA) SILA HUBUNGI CIKGU AZMI
Ditalian 0192653791
KELAS HOME TUITION ARAB & PENDIDIKAN ISLAM juga disediakan
atau hantarkan resume ke cikgutuitioncentre@gmail.com

Wednesday, November 16, 2011

Home Tuition Klang Bandar Putri

Assalamu'alaikum Wrmbth, Cuti sekolah menlang tiba dan sebagai ibubapa kegusaran timbul kerana anak-anak dirumah tanpa pengisian bermakna. Kini ada penyelesaiannya, khidmat HOME TUITION KLANG khusus bagi pelajar di bandar klang, Meru, Setia Alam, Bukit TInggi dan Bandar Botanic. Perkhidmatan tuisyen di rumah ini memungkin peluang untuk anak anda mencapai kecemerlangan lebih tinggi daripada pelajar lain.

Tahukah anda, Walaupun belum lagi cuti sekolah tetapi ramai ibubapa yang meneruskan home tuition atau tuisyen dirumah khususnya bagi pelajar tahun 6 yang baru sahaja menduduki peperiksaan UPSR 2011. Saya juga sedang mengajar pelajar saya dengan tuisyen di rumah di Klang dan Shah Alam bagi subjek-subjek kritikal seperti Matematik dan Sains.

Ternyata anak-anak ini lebih mudah memahami pembelajaran kerana ibubapa mereka memberikan ruang bercuti tetapi pada masa yang sama tidak mengabaikan pelajaran anak mereka. Servis Home Tuition Klang dan Shah Alam ini telah pun saya jalan selama lebih 3 tahun dan ternyata pelajar yang tidak membazirkan masa mendapat keputusan cemerlang dalam peperiksaan.

Mari seiringkan pencapaian kokurikulum dan akademik semasa cuti seolah ini, hubungi Cikgu Azmi dan Faizal bagi khidmat Home Tuition Klang dan Shah Alam di talian 0192653791.

Salam kecemerlangan melalui Home Tuition ( Tuisyen di Rumah )

No comments:

Post a Comment