RAHSIA HEBAT MENJAMIN DANA PENDIDIKAN ANAK

DAFTAR TUISYEN

PERKHIDMATAN GURU HOME TUITION BAGI SEMUA PERINGKAT (UPSR, PMR, SPM & DIPLOMA) SILA HUBUNGI CIKGU AZMI
Ditalian 0192653791
KELAS HOME TUITION ARAB & PENDIDIKAN ISLAM juga disediakan
atau hantarkan resume ke cikgutuitioncentre@gmail.com

Wednesday, November 16, 2011

Pelajar Tuisyen Rumah UPSR 5A

Assamu'alaikum Wrmbth, Alhamdulillah pelajar tuisyen rumah saya Syafiq mendapat 5 A dalam peperiksaan UPSR 2011. Baru sahaja dimaklumkan kejayaannya ini. Selaku guru Home Tuition awak, cikgu mengucapkan tahniah kepada Ibubapa anda (en. Mohd Syahrezan dan Puan Sherina Tan) yang sangat prihatin akan nasib dan masa depan anak mereka. Sikap dan disiplin anda dan sokongan moral ibubapa anda memungkinkan ini semua berlaku.

5A bukan segalanya tetapi kehadiranmu Menceriakan suasana
Bergiat dalam dunia tuisyen rumah ini memberikan saya banyak pendedahan dalam aspek keibubapaan yang betul dan juga yang wajar dijadikan sempadan. Ibubapa yang memberikan wang ringgit tanpa meluangkan masa bersama anak mereka berbanding mereka yang memberikan masa dan harta (termasuk home tuisyen kerana bayarannya lebih daripada tuisyen di pusat tuisyen)

Masa untuk muhasabah diri saya sebagai guru tuisyen rumah dan ibubapa. Apa yang saya boleh praktikkan dirumah bersama isteri untuk kebaikan dan masa depan anak saya kelak. Insyaallah.

No comments:

Post a Comment